loading...
فوتبالی ها
آخرین ارسال های انجمن
رونالدو بازدید : 133 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

پرسپوليس برد را با تساوي عوض کرد


ديدار تيم‌هاي فولاد و پرسپوليس با تساوي به پايان رسيد.

 

 

ديدار فولاد و پرسپوليس از ساعت 20 در ورزشگاه تختي اهواز در حضور 15 هزار تماشاگر آغاز شد و با تساوي يک بر يک به پايان رسيد. 

در نيمه اول، بازي بيشتر در اختيار بازيکنان فولاد بود. اين تيم در دقيقه 12 روي حرکت پورخسرواني و با خطاي ماهيني به پنالتي رسيد اما نيلسون ضربه پنالتي ايوب کلانتري را مهار کرد. 

در دقيقه 42 فولاد روي يک ضربه زيبا توپ را به تير دروازه زد و در برگشت بختيار رحماني توپ را وارد دروازه کرد اما اين گل در موقعيت آفسايد به ثمر رسيد. در دقايق پاياني نيلسون يک بار ديگر توپ را به خوبي مهار کرد تا پرسپوليس در نيمه اول با درخشش دروازه بان برزيلي خود گل نخورد. 

رونالدو بازدید : 69 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

ايران ورزشي نوشت:من همه پرسپوليسي‌ها را دوست دارم و براي‌شان احترام زيادي قايل هستم اما در پرسپوليس تنها يك نفر را مي‌شناسم.اسطوره‌اي مثل محمد بنا آنقدر محبوب است كه در آستانه دربي با او از دريچه‌اي كاملاً فوتبالي وارد بحث شويم. فكر مي‌كنيد بهترين مربي حال حاضر كشتي جهان علاقه‌اي به فوتبال دارد؟ آيا او هم مثل ساير قهرمانان رشته‌هاي ديگر فوتبال را با چشمي تنگ و با كينه نگاه مي‌كند؟ اصلاً علاقه‌اي به يكي از دو قطب تهراني دارد؟ سوالات شما را خود بنا پاسخ مي‌دهد. 

رونالدو بازدید : 67 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

 


تيم هاي پرطرفدار استقلال و پرسپوليس تهران عصر جمعه هفته جاري هفتاد و پنجمين رويارويي تاريخ خود را برگزار خواهند کرد.

 

 

    دو تيم سرخ آبي پايتخت تاکنون سه بار در شهريورماه مقابل يکديگر صف آرايي کرده اند که پرسپوليس در ديدار دوازدهم با درخشش همايون بهزادي با شش گل رقيب ديرينه خود را پشت سر گذاشت.


سرخ آبي هاي پايتخت همچنين روز هجدهم شهريورماه سال 1367 دومين ديدار خود را در اين ماه برگزار کردند که جدال دو تيم در پايان 90 دقيقه تلاش با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.


هفتاد و يکمين ديدار دو تيم در روز 25 شهريورماه سال گذشته برگزار شد که استقلال با درخشش فرهاد مجيدي و مجتبي جباري مقابل سرخ پوشان پايتخت به پيروزي رسيد.

رونالدو بازدید : 80 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)


ساعت ديدار تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و استقلال از سوي سازمان ليگ تغيير کرد.

 

 

  سازمان ليگ در برنامه قبلي خود ساعت بازي تيم هاي پرسپوليس و استقلال در هفته ششم را 19:10 اعلام کرده بود اما امروز اعلام کرد اين مسابقه ساعت 18 برگزار مي شود.


بدين ترتيب اين دو تيم از ساعت 18 روز جمعه هفته جاري در ورزشگاه آزادي به مصاف هم مي روند تا برگزار کننده هفتادوپنجمين دربي پايتخت باشند.


 

رونالدو بازدید : 74 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)


تيم هاي فوتبال استقلال و پرسپوليس تهران روز جمعه هفته جاري، نهمين جدال تاريخ خود را در فصل تابستان برگزار مي کنند.


 

   اين دو تيم تاکنون هفتاد و چهار بار در رقابت هاي مختلف به مصاف هم رفته اند که هشت مسابقه آنها در فصل گرم تابستان برگزار شده است که هر دو تيم صاحب سه پيروزي و دو تساوي مقابل يکديگر شده اند.


آمار نشان مي دهد، اين دو تيم تاکنون سه بار در شهريورماه مقابل يکديگر صف آرايي کرده اند که پرسپوليس در ديدار دوازدهم با درخشش همايون بهزادي با شش گل رقيب ديرينه خود را پشت سر گذاشت

رونالدو بازدید : 82 چهارشنبه 18 مرداد 1391 نظرات (0)

سرپرست سازمان ليگ برتر از تغيير برنامه بازي‌هاي پرسپوليس و استقلال در هفته پنجم خبر داد.

 

 

     غلامرضا بهروان درباره تعويق هفته پنجم ليگ برتر به دليل سفر تيم ملي به مجارستان اظهار داشت: با توجه به اينکه تيم ملي از اردوي مجارستان دو روز ديرتر مي آيد و صبح جمعه 27 مرداد به تهران مي رسد مجبور شديم برنامه مسابقات پرسپوليس و استقلال در هفته پنجم را تغيير دهيم.

رونالدو بازدید : 85 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

تیم فوتبال پرسپوليس باز هم در ورزشگاه آزادي برابر صباي قم شکست خورد.

 

 

 اولين ديدار هفته چهارم ليگ برتر از ساعت 22:30 در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 70 هزار تماشاگر آغاز شد که بازي با نتيجه 2 بر صفر به سود صبا به پايان رسيد.

محسن سليمان فلاح در دقيقه 76 و اکبر صادقي در دقيقه 89 ( از روي نقطه پنالتي) براي صبا گلزني کردند. محسن بنگر که در بازي با فجرسپاسي نيز يک پنالتي داده بود امروز هم مرتکب پنالتي شد.
رونالدو بازدید : 120 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

 هفته چهارم لیگ برتر یکشنبه شب با انجام یک دیدار آغاز می‌شود و 8 دیدار دیگر دوشنبه شب برگزار خواهد شد.

 

در تک بازی یکشنبه شب پرسپولیس میزبان صبای قم است و کمیته استیناف با تعلیق محرومیت هواداران این تیم فرصت دوباره‌ای به تماشاگران پرسپولیس داد تا تیم محبوب‌شان را از نزدیک ببینند. مسئله‌ای که باعث اعتراض باشگاه صبای قم هم شد و آنها از فدارسیون خواسته‌اند محرومیت یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم آنها نیز بخشیده شود.

 

صبا می‌دانست بازی در ورزشگاه خالی آزادی فرصتی بزرگی برایش محسوب می‌شود و اکنون آنها باید مقابل تماشاگران پرشور و پرشمار سرخپوشان شب سختی را سپری کنند.

رونالدو بازدید : 84 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

.يک جلسه باقي مانده محروميت تماشاگران پرسپوليس بمدت 6 ماه به حالت تعليق در آمد 

يک جلسه باقيمانده از محروميت تماشاگران پرسپوليس به حالت تعليق در آمد تا آنها بتوانند بازي اين تيم مقابل صبا را از نزديک تماشا کنند.

به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال، صالحي رئيس کميته استيناف اعلام کرد: در اجراي ماده 29 از آئين نامه انضباطي فدراسيون فوتبال يک جلسه باقي مانده محروميت تماشاگران پرسپوليس بمدت 6 ماه به حالت تعليق در آمد. چنانچه در اين مدت مرتکب چنين تخلفي شوند اين محروميت به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 

رونالدو بازدید : 77 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

شرکت آل اشپورت که توپهای لیگ برتر را تامین می کند به هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال 100 عدد توپ جدید لیگ داده که روی آنها لوگوی باشگاه شان حک شده است.در بازی هفته گذشته پرسپولیس مقابل فجر سپاسی یکی از نکات ریزی که کمتر دیده شد توپ های مورد استفاده در میدان بود. 

روی توپ های این بازی لوگوی باشگاه پرسپولیس خودنمایی می کرد و به این دیدار جلوه ای خاص بخشیده بود. 
شرکت آل اشپورت که توپهای لیگ برتر را تامین می کند به هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال 100 عدد توپ جدید لیگ داده که روی آنها لوگوی باشگاه شان حک شده است.بنابراین هر دو تیم دربازی های خانگی شان از این توپ ها استفاده خواهند کرد و به توپ های خودشان عادت می کنند.

 

رونالدو بازدید : 100 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

امروز در محل سازمان ليگ نشست خبري سرمربيان دو تيم پرسپوليس تهران و گهر درود برگزار شد.امروز در محل سازمان ليگ نشست خبري سرمربيان دو تيم پرسپوليس تهران و گهر درود برگزار شد. در زير صحبتهاي مربيان در خصوص بازي فردا را مي خوانيد. . . 

مانوئل ژوزه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فردا برابر گهر زاگرس گفت: دیدار قبلی ما خوب پیش نرفت. من قبلا هم گفته‌ بودم هفته‌های اول سخت است. 20 روز است که تمرین می‌کنیم. راه سختی را در پیش داریم و باید ادامه دهیم. یک روش کاری مدنظر داریم و می‌خواهیم فوتبال مدرن را بازی کنیم؛ فوتبالی که نظم داشته باشد.

 ژوزه

رونالدو بازدید : 75 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)


محمد رويانيان در جلسه اضطراري روز پنجشنبه با برخي مديران باشگاه پرسپوليس ضمن ابلاغ سياست‌ها و برنامه‌هاي جديد باشگاه، از پايان ماموريت مديريت راهبري، ادامه فعاليت هاي کميته فني و مذاکره با مانوئل به منظور بستر سازي براي فعاليت هاي سرمربي تيم با خاطري آسوده خبر داد.

رونالدو بازدید : 110 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

یکی از خبرنگاران از سرمربی پرسپولیس پرسید که علی پروین به شدت از نحوه بازی این تیم انتقاد کرده که ژوزه در کمال تعجب به خبرنگاران گفت: من پروینژوزه را نمی‌شناسم و نمی‌دانم کیست.

رونالدو بازدید : 73 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (1)

 کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس اسامی 18 بازیکن حاضر در اردوی سرخپوشان را برای دیدار برابر فجر سپاسی از هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) اعلام کرد.

 پرسپولیس

رونالدو بازدید : 105 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس با تصمیمات عجیب کمیته انضباطی و سازمان لیگ شش هفته از لیگ جدید را محروم از تماشای بازی تیم محبوب خود از نزدیک هستند.

 

در صورت موافقت شورای تامین استان هواداران می توانند میزبان در هفته سوم شاهد بازی تیم محبوب خود در آزادی باشند.

 

وقتي قرعه‌كشي ليگ انجام شد و همه از حريفان و برنامه‌ بازي‌هاي پرسپوليس مطلع شدند، نكته‌اي كه بيش از هر چيز – حتي اجحافي كه در حق پرسپوليس نسبت به استقلال در چيدن بازي‌هاي خارج و داخل خانه – آزاردهنده به نظر مي‌رسيد اين بود كه سرخ‌ها تا قبل از دربي پايتخت كه در هفته ششم برگزار مي‌شود، تماشاگرانشان را نخواهند ديد.

 هواداران پرسپولیس

رونالدو بازدید : 91 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

تيم فوتبال پرسپوليس نخستين ديدار خود در فصل جديد ليگ برتر را با پيروزي پشت سر گذاشت.

 

از ساعت 20:45 پنجشنبه شب و در يكي از مهم‌ترين بازي‌هاي هفته نخست ليگ برتر، پرسپوليس به مصاف نفت آبادان رفت و در نهايت با يك گل ميزبانش را شكست داد تا نخستين پيروزي خود را با مانوئل ژوزه به دست بياورد.

perspolis

رونالدو بازدید : 82 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

سايت گل- آغاز لیگ در آبادان برای پرسپولیسی‌ها یادآور خاطره‌ی شیرینی است که در ابتدای لیگ هفتم ساخته‌اند.

آنها در آن مقطع پس از پیروزی دلچسب 3 بر 2 در آبادان از همان هفته‌ی اول خود را به عنوان تیمی منسجم و مدعی معرفی کردند و در نهایت توانستند پس از 6 سال جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرند. خاطرات سرخ‌ها از آبادان البته همیشه هم به این اندازه شیرین نبوده است. برای اثبات این ادعا کافی‌ست به آخرین مسابقه‌ی پرسپولیس در آبادان بازگردیم. جایی که تیم محبوب پایتخت در مقابل طلایی‌های جنوب ایران شکستی تحقیرآمیز را تجربه کرد و پیراهن مهاجم نفت برای گلر پرسپولیس به یادگار ماند!

    

 

رونالدو بازدید : 112 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (6)

به گزارش فوتبال آنلاين "كريم انصاري‌فرد" اين روزها با انگيزه زياد در تمرينات "پرسپوليس" شركت مي‌كند. او آقاي گل ايران است و هواداران پرسپوليس اميدوارند كه كريم گلزني‌هايش را در پرسپوليس هم ادامه دهد. انصاري‌فرد كه امسال پيراهن شماره 9 پرطرفدارترين تيم ايران را برتن خواهد كرد در مورد وضعيت پرسپوليس، شروع ليگ برتر و مسائل مختلف ديگر ميگويد:انصاري فرد:لقب کهکشاني مبارک استقلالي ها،قهرماني براي ما بس است

رونالدو بازدید : 79 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)
دوشنبه, 26 تیر 1391 ساعت 18:12

کانون هواداران پرسپولیس : قرارداد همکاری کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس در هیات فوتبال استان تهران ثبت شد.

 

کادر پزشکی همراه پرسپولیس که از سوی کمیته پزشکی مشخص شده اند، امروز (دوشنبه) قرارداد خود را در هیات فوتبال استان تهران ثبت کردند.

درباره ما
دانلود گل های پرسپولیس در فصل 91/92 -دانلود گل های استقلال در فصل 91/92 عکس های پرسپولیس 91 پوستر های تیم پرسپولیس 91 *عکس های استقلال 91 پوستر های تیم استقلال 91- عکس بازیکنان جدید پرسپولیس 91-عکس بازیکنان جدید استقلال 91-اخبار باشگاه پرسپولیس 91 -اخبار باشگاه استقلال 91 - نقل و انتقالات فوتبال اروپا 2013-نقل و انتقالات بارسلونا 2013-نقل و انتقالات رئال مادرید 2013-نقل و انتقالات فوتبال انگلیس2012-2013-نقل و انتقالات فوتبال اسپانیا 2012-2013 -نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا 2012-2013 - نقل و انتقالات فوتبال آلمان 2012-2013 - نقل و انتقالات فوتبال انگلیس2012-2013-دانلود گل های یورو 2012-دانلود گل های جام ملت های اروپا 2012-دانلود بازی های یورو 2012 - عکس های یورو 2012-عکس های جام ملت های اروپا 2012- دانلود گل های اسپانیا در یورو 2012-دانلود گل های ایتالیا در یورو 2012-دانلود گل های انگلیس در یورو 2012-دانلود گل های آلمان در یورو 2012-دانلود گل های هلند در یورو 2012-دانلود گل های فرانسه در یورو 2012- عکس های هواداران و تماشاگران تیم ها در یورو 2012 -دانلود افتتاحیه یورو 2012 - دانلود افتتاحیه جام ملت های اروپا 2012 -عکس های المپیک 2012 لندن - فیلم های المپیک 2012 لندن - افتتاحیه المپیک 2012 لندن- مراسمات المپیک 2012 لندن- ورزشکاران ایرانی در المپیک 2012 لندن- پخش زنده مسابقات المپیک 2012 لندن - دانلود کلیپ های المپیک 2012 لندن - دانلود افتتاحیه المپیک 2012 لندن - نتایج مسابقات المپیک 2012 لندن - شبکه های پخش زنده المپیک 2012 لندن- نتیجه بازی های استقلال - نتیجه بازی های پرسپولیس نتایج فوتبال ملی و اروپا -کپی کردن از مطالب وبلاگ فقط با ذکر منبع مجاز می باشد در غیر اینصورت با افراد خاطی برخورد می شود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 369
  • بازدید سال : 2,063
  • بازدید کلی : 48,294